Zpět na výpis pozic

Detail pozice

IT - Specialista řízení změn — DEK, a.s.

MÁM ZÁJEM O POZICI Pracovní náplň
  • Podílet se na přípravě, plánování a realizaci IT projektů při vývoji našeho informačního systému
  • Samostatně řídit implementace nových IT řešení
  • Shromažďovat a zpracovávat požadavky na změny, koordinovat komunikaci mezi IT a dalšími odděleními či společnostmi v rámci koncernu
  • Zodpovídat za řízení a organizaci releasů
  • Vyhodnocovat dopady navrhovaných změn na provoz a uživatele
Požadujeme
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího (C2)
  • Dobrá znalost práce s PC – balík Microsoft 365, nástroje pro řízení projektů
  • Základní orientace v SQL – výhodou
  • SŠ vzdělání technického směru
  • Praxe na obdobné pozici – výhodou
  • Organizační schopnosti, přesnost a schopnost efektivně komunikovat napříč týmy
Nabízíme
  • Flexibilní nastavení pracovní doby dle individuální potřeby
  • 5 týdnů dovolené a 2 sick days
  • Možnost pracovat z domu, firemní kanceláře
  • Školení, e-learningové programy a jazykové kurzy
  • Občerstvení na pracovišti
  • Notebook a mobilní telefon
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • MultiSport karta, příspěvek na penzijní pojištění a další
  • Slevy u obchodních partnerů, účast na teambuildingových aktivitách a další zážitky
  • Nástupní mzda 40 000 - 55 000 Kč dle zkušeností
Pracoviště
  • Praha 10 – Malešice

MÁM ZÁJEM O POZICI

 
 
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz