Detail pozice
IT - Specialista řízení změn — DEK, a.s.
MÁM ZÁJEM O POZICI Pracovní náplň- Podílet se na přípravě, plánování a realizaci IT projektů při vývoji našeho informačního systému
- Samostatně řídit implementace nových IT řešení
- Shromažďovat a zpracovávat požadavky na změny, koordinovat komunikaci mezi IT a dalšími odděleními či společnostmi v rámci koncernu
- Zodpovídat za řízení a organizaci releasů
- Vyhodnocovat dopady navrhovaných změn na provoz a uživatele
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího (C2)
- Dobrá znalost práce s PC – balík Microsoft 365, nástroje pro řízení projektů
- Základní orientace v SQL – výhodou
- SŠ vzdělání technického směru
- Praxe na obdobné pozici – výhodou
- Organizační schopnosti, přesnost a schopnost efektivně komunikovat napříč týmy
- Flexibilní nastavení pracovní doby dle individuální potřeby
- 5 týdnů dovolené a 2 sick days
- Možnost pracovat z domu, firemní kanceláře
- Školení, e-learningové programy a jazykové kurzy
- Občerstvení na pracovišti
- Notebook a mobilní telefon
- Zvýhodněné mobilní tarify
- MultiSport karta, příspěvek na penzijní pojištění a další
- Slevy u obchodních partnerů, účast na teambuildingových aktivitách a další zážitky
- Nástupní mzda 40 000 - 55 000 Kč dle zkušeností
- Praha 10 – Malešice
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes
dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz