Detail pozice
Referent/ka správy objednávek - závod Lučice — BEST, a.s.
MÁM ZÁJEM O POZICI Pracovní náplň- Přijímání a zakládání zákaznických objednávek do vnitřního systému společnosti
- Plánování výroby zakázkového zboží, provádění rezervací výrobků pro zákaznické objednávky
- Potvrzování objednávek a komunikace s objednatelem o termínu dodání
- Poskytování konzultací zákazníkům v případě požadavků na dodatečné služby, neuvedené v objednávce
- Zajišťování všech druhů zákaznické podpory
- Kontrola stavu objednávek a jejich vyřízení
- Evidence souvisejících dokladů uvnitř informačního systému
- SŠ, VŠ (vhodné i pro absolventy), vzdělání ekonomického směru výhodou
- Znalost práce na PC
- Flexibilita, komunikativní schopnosti, příjemné vystupování
- Kultivovaný písemný i mluvený projev
- Samostatnost, preciznost, důslednost, týmový duch
- Ochota se vzdělávat a časová flexibilita
- Nástup možný ihned
- Nástupní mzda 33 000 Kč
- Výkonové odměny
- Stabilní práci v úspěšné české společnosti
- Motivující finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Přátelské prostředí
- Firemní akce
- Stravenkový paušál
- Slevy u vybraných dodavatelů skupiny DEK
- Lučice
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes
dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz