Zpět na výpis pozic

Detail pozice

Asistent/asistentka ekonomického oddělení — DEK a.s.

MÁM ZÁJEM O POZICI Pracovní náplň
  • Řešení administrativních úkolů a podpora týmových aktivit
  • Příprava a správa projektů zaměřených na digitalizaci a zefektivnění procesů
  • Aktivní komunikace s obchodními partnery a interními kolegy
  • Příprava podkladů pro vedení firmy
  • Práce s PC (Excel, Word, Power Point)
Požadujeme
  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Znalost práce na PC (především Word a Excel)
  • Komunikativní, aktivní a zodpovědná osobnost
  • Chuť k práci a pečlivost
  • Kreativita a hledání nejlepších cest k řešení
Nabízíme
  • Flexibilní pracovní dobu pro ideální rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
  • 13. plat jako odměnu za Vaši práci
  • Příspěvek na Multisport kartu pro aktivní odpočinek
  • Týden dovolené navíc (celkem 25 dní) pro Vaši regeneraci
  • Příspěvek na stravování ve výši 2 500 Kč/měsíc
  • Příspěvek na penzijní produkty pro zajištění Vaší budoucnosti
  • Firemní akce a skvělý, přátelský kolektiv, který se podporuje
  • Zaměstnanecké slevy na produkty Stavebnin DEK a.s.
  • Silnou podporu společnosti – rádi Vás naučíme vše, co budete potřebovat
  • Atraktivní nástupní mzdu 39 000 - 43 000 Kč
Pracoviště
  • Praha 10 – Malešice

MÁM ZÁJEM O POZICI

 
 
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz