Detail pozice
Asistent/asistentka ekonomického oddělení — DEK a.s.
MÁM ZÁJEM O POZICI Pracovní náplň- Řešení administrativních úkolů a podpora týmových aktivit
- Příprava a správa projektů zaměřených na digitalizaci a zefektivnění procesů
- Aktivní komunikace s obchodními partnery a interními kolegy
- Příprava podkladů pro vedení firmy
- Práce s PC (Excel, Word, Power Point)
- SŠ/ VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka výhodou
- Znalost práce na PC (především Word a Excel)
- Komunikativní, aktivní a zodpovědná osobnost
- Chuť k práci a pečlivost
- Kreativita a hledání nejlepších cest k řešení
- Flexibilní pracovní dobu pro ideální rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
- 13. plat jako odměnu za Vaši práci
- Příspěvek na Multisport kartu pro aktivní odpočinek
- Týden dovolené navíc (celkem 25 dní) pro Vaši regeneraci
- Příspěvek na stravování ve výši 2 500 Kč/měsíc
- Příspěvek na penzijní produkty pro zajištění Vaší budoucnosti
- Firemní akce a skvělý, přátelský kolektiv, který se podporuje
- Zaměstnanecké slevy na produkty Stavebnin DEK a.s.
- Silnou podporu společnosti – rádi Vás naučíme vše, co budete potřebovat
- Atraktivní nástupní mzdu 39 000 - 43 000 Kč
- Praha 10 – Malešice
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes
dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz