Detail pozice
Asistent/ka lidských zdrojů — DEK a.s.
MÁM ZÁJEM O POZICIPracovní náplň
- Pomáhat s náborem: Budeš se podílet na výběru nových kolegů a získáš tak super zkušenosti v HR.
- Volat s kandidáty: Telefonicky budeš komunikovat s uchazeči a provázet je celým procesem výběrových řízení.
- Tvořit reporty a řešit úkoly: Připravíš přehledné reporty a občas vyřešíš i nějaký ten ad hoc úkol.
- Pracovat s daty: Postaráš se o správné zadávání dat do našich interních systémů.
- Zvládat administrativu: Pomůžeš s tiskem, kopírováním a skenováním dokumentů.
- Jsi student/ka VŠ: Ideálně ve 3. nebo 4. ročníku.
- Máš dobré IT dovednosti: Zvládáš práci na počítači a s kancelářskými programy (MS Office, apod.).
- Můžeš docházet 2-3x týdně: To je pro nás důležité.
- Umíš dobře komunikovat: Skvělé komunikační dovednosti jsou nutnost.
- Pečlivost a spolehlivost: Odpovědnost a důraz na detail jsou tvojí silnou stránkou.
- Dlouhodobá brigáda s možností full-time: Šance přejít po škole na plný úvazek.
- Flexibilní pracovní doba: Kratší úvazek, který si přizpůsobíš svým potřebám.
- Možnost růstu: Účast na firemních školeních a šance se pořádně vypracovat.
- Zkušenosti už během studia: Získej cenné profesní zkušenosti, které se ti budou hodit.
- Stabilní a silná firma: Pracuj pro společnost, která má pevné základy.
- Přátelský tým: Čeká tě mladý a fajn kolektiv, kde se budeš cítit skvěle.
- Nástup klidně hned: Jestli máš čas, můžeš začít okamžitě!
- Praha 10 – Malešice
Pokud máte zájem pracovat v naší společnosti a žádná z aktuálně nabízených pozic Vás nezaujala, kontaktujte nás přes
dotazník pro uchazeče nebo na kariera@dek.cz